leuk nieuws - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu leuk nieuws - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

leuk nieuws

Blijf op de hoogte en volg Amanda

17 April 2014 | Malta, Dingli

vandaag heb ik lekker uit geslapen en heerlijk met warme broodjes ontbeten samen met aileen. daarna ging aileen naar stage en ik naar de mac om te skypen met mama en wendy. hun hadden leuk nieuws dus ik dacht we nemen een puppy als ik weer terug kom maar helaas. toch ander leuk nieuws hun hebben geboekt 24 mei komen ze deze kant op. ik uit gezocht welk hotel ze kwamen en ik heb het al gevond. precies aan de uitgaansstraat haha. ik ging na de mac met cindy en iris shoppen en we wouden daarna nog naar het strand. ik heb nieuwe hakken en een rokje, het was heel gezellig maar het strand werd hem daarna niet meer want het waaide te hard het was gewoon koud! (om in een kort rokje en shirtje te lopen) toen ik thuis kwam heb ik nog gestreken en eten gekookt. maar aileen was een uur later dan gepland vrij dus ik heb het weer voor haar opgewarmd. we zijn nu weer in de mac omdat bij ons het internet er ongeveer uit ligt.. we gaan zo naar ons bedje

  • 18 April 2014 - 07:44

    Esther:

    Wat super leuk voor je dat je moeder en zus gezellig langs komen. Kun je ze het hele eiland laten zien!! En natuurlijk voor ze koken, want dat kun je als de beste!!!!! Veel plezier vandaag. Groetjes Esther

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amanda

Buitenlandse stage, schoonheidsspecialliste op malta stage lopen bij: http://www.myoka.com/spas/MyokaLotusSpaLeMéridien/tabid/1279/language/en-US/Default.aspx 3 maandjes stage lopen

Actief sinds 27 Maart 2014
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 13940

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

de reis

Landen bezocht: