afscheid nemen :( - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu afscheid nemen :( - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

afscheid nemen :(

Blijf op de hoogte en volg Amanda

20 Juni 2014 | Malta, Dingli

ik heb vandaag uit geslapen. ik schrok zelf wakker van hoelaat het was. omdat aileen vanmorgen met de meiden gingen shoppen! toen zouden we samen gaan lunchen. dus hun hadden geappt we gaan lunche en ik was net wakker. dus opschieten! samen lekker gelunched. toen naar het appartement gegaan. ik ging mijn koffer inpakken en de rest ging naar het strand. dus ik heb lekker rustig aan gedaan en andere dingen onder tussen. klaar gemaakt voor het etentje voor die avond met mijn team. toen kwamen ze weer en heeft aileen zich ook klaar gemaakt. omdat ze ook uitgenodigd was. toen waren we naar de burgerking gelopen daar hadden we af gesproken met helena, linda en cecile. toen gingen we zoeken naar het restaurant. blijkt dat het zelfde restaurant was waar we vanmiddag gelunched hadden. het was echt heel gezellg om al de meiden weer te zien en ze allemaal bij elkaar te hebben. ik heb van hun een kaart gekregen met een persoonlijk berichtje er op. een Swarovski pen. en een brief van mijn stage bij de myoka spa. daarna moest ik afscheid van hun nemen dat was echt niet leuk. want ik heb het super naar me zin gehad. het waren de beste collega's ever!!

  • 20 Juni 2014 - 19:22

    MINY VAN BLANKEN:

    Hallo Amanda , nog een fijne laatste avond in Malta en een hele goede thuisreis morgen, liefs Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amanda

Buitenlandse stage, schoonheidsspecialliste op malta stage lopen bij: http://www.myoka.com/spas/MyokaLotusSpaLeMéridien/tabid/1279/language/en-US/Default.aspx 3 maandjes stage lopen

Actief sinds 27 Maart 2014
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 13915

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

de reis

Landen bezocht: