heerlijk dagje met zn tweeën - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu heerlijk dagje met zn tweeën - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

heerlijk dagje met zn tweeën

Blijf op de hoogte en volg Amanda

19 Mei 2014 | Malta, Dingli

we hebben vanmorgen proberen uit te slapen tot dat carla kwam toen waren we alle twee helemaal wakker. we hebben de ochtend lekker rustig aan gedaan. en carla had achter de bedden aan gebeld. aileen en ik krijgen als het goed is vandaag of morgen een nieuw bed. vandaag is die dus niet gekomen dus ik hoop morgen. maar de hoop is beetje verdwenen met die malteres hier. carla heeft wel een deken op mijn matras gelegd zo dat ik de veren niet voel ^^ dus vannacht slaap ik als een roosje. we zijn vanmiddag naar sliema geweest en daar de winkels uit gekamd. was niet echt veel leuks. maar toch nog een leuk shirtje gevonden. toen zijn we boodschapjes wezen doen. even wat drinken thuis en lekker met zijn tweeën uiteten geweest. het was super lekker en super veel. nu zijn we weer thuis zo onze bedjes in want morgen moet er weer gewerkt worden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amanda

Buitenlandse stage, schoonheidsspecialliste op malta stage lopen bij: http://www.myoka.com/spas/MyokaLotusSpaLeMéridien/tabid/1279/language/en-US/Default.aspx 3 maandjes stage lopen

Actief sinds 27 Maart 2014
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 13936

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

de reis

Landen bezocht: