receptioniste - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu receptioniste - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

receptioniste

Blijf op de hoogte en volg Amanda

18 Mei 2014 | Malta, Dingli

ik moest vandaag vroeg beginnen omdat gisteren iemand ziek naar huis is gestuurd. als ze vandaag nog ziek was moest ik thomas helpen bij receptie. toen ik bij de receptie aankwam zat ik een briefje liggen voor thomas. ik met mijn nieuwsgierige hoofd natuurlijk kijken wat er opstond. ik had mijn massage heel erg verbeterd dus als linda nog ziek zou zijn zou ik haar massage over moeten nemen. gelukkig voor haar maar jammer voor mij was ze beter. dus ik heb de heledag dingen gedaan. vooral op de was letten want er was echt heel veel was. ik heb bijna niet stil gezeten. alleen toen thomas pauze had toen moest in me eentje achter de receptie staan en toen was gelukkig super stil. anders was ik echt gaan stressen. ik moest vandaag maar tot 5 uur dus de tijd ging super snel. ik hoop dat ik nu invervolg behandeling mag gaan geven. ik heb toen ik thuis kwam niemand aan getroffen dus nog geen nieuwe huis genoot. ik heb even geskyped met de familie kleen en matthijs die aan het bbqen waren :( en hier was slecht weer, 18 graden en een beetje veel wind. ik heb daarna nog gekookt en we kijken nog wel als we gaan stappen vanaaf :) want morgen zijn we alle twee vrij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amanda

Buitenlandse stage, schoonheidsspecialliste op malta stage lopen bij: http://www.myoka.com/spas/MyokaLotusSpaLeMéridien/tabid/1279/language/en-US/Default.aspx 3 maandjes stage lopen

Actief sinds 27 Maart 2014
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 13988

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

de reis

Landen bezocht: