four hands massage - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu four hands massage - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

four hands massage

Blijf op de hoogte en volg Amanda

17 Mei 2014 | Malta, Dingli

vanmorgen had ik helemaal niks te doen ik moest de was in de gaten houden en ik moest de meiden helpen als ze iets nodig hadden. en ik moest voor telefoon spelen want de telefoon boven is kapot. dus ik moest telkens naar boven en naar beneden hardlopen. na mijn lunch ging ik samen met sandra een four hands massage op sabina. ze zei het was zo goed het voelde als een persoon. daarna heb ik weer niet zo veel gedaan. ik moet morgen 9 uur aanwezig zijn in plaats van 11 uur want iemand is ziek. zo dat thomas niet in de problemen komt moet ik wat eerder beginnen. vandaag is onze nieuw huis genoot nog niet gekomen dus als het goed is moet ze morgen komen dus we zullen zien! ik ga gauw me bedje in en slapen want morgen er vroeg uit!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amanda

Buitenlandse stage, schoonheidsspecialliste op malta stage lopen bij: http://www.myoka.com/spas/MyokaLotusSpaLeMéridien/tabid/1279/language/en-US/Default.aspx 3 maandjes stage lopen

Actief sinds 27 Maart 2014
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 13994

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

de reis

Landen bezocht: