the blue lagoon - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu the blue lagoon - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

the blue lagoon

Blijf op de hoogte en volg Amanda

29 Mei 2014 | Malta, Dingli

danny en ik hadden gisteren de tickets geregeld om naar de blue lagoon. met een speedboot super leuk. dus wij werden met een busje op gehaald voor het hotel. we kregen een sticker omdat we terug weg door iemand terug werden gebracht. onderweg ging die man allerlei dingen vertellen was vet interessant. ook om te weten dat hier super veel films zijn gemaakt. omdat wij te vroeg ofzo waren gingen we nog langs popeye village. daar was de film popeye omgenomen. nu is het een toeristen plek. daarna kwamen we bij de haven aan en daar lag onze boot. dat ding ging echt goed hard. mama kreeg nog een paar keer de boei tegen zich aan die aan de boot vast zit, ze was super nat daar door haha. we gingen nog langs mooie grotten. daarna nog even langs gozo omdat daar mensen nog uit moesten. toen werden we bij de blue lagoon afgezet. het was echt super druk en het waaide ook wel een beetje. na een tijd zoeken hadden we een plekje gevonden. wendy was zo gek om te gaan zwemmen naar een eiland naar de overkant. blijkt dat daar veel kwallen zitten. danny en ik zijn nog boven op de berg gelopen dan heb je echt een super mooi uit zicht. toen gingen we weer terug en die vent ging nog een paar keer goet tegen de golven in zo dat die mensen achterin in helemaal nat werden. dat waren toevallig ook wendy en aileen en danny een klein beetje. daarna gingen we met busje weer terug. hebben we eerst allemaal gedouched en toen naar appartement gegaan. om te eten daarna was ik zo moe en danny ook zijn we voor mama en wendy naar het hotel weer gegaan. we waren daar om 9 uur weer en mama en wendy kwamen half 10 weer en we hebben hun helemaal niet binnen horen komen zo moe waren wiij