laatste dagje.. - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu laatste dagje.. - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

laatste dagje..

Blijf op de hoogte en volg Amanda

30 Mei 2014 | Malta, Dingli

vanmorgen weer zo als normaal vroeg het bed uit om te gaan ontbijten. na het ontbijt hebben we gekeken wat we zouden willen doen. wendy en mama wouden wel graag een museum zien. ik had daar niet z'n behoefde aan dus ik zei dat ze wel met z'n tweeën of drieën mochten gaan en danny had er ook niet z'n zin in dus gingen mama en wendy samen op stap. danny en ik hadden lekker een filmpje gekeken, dat was echt een tijd geleden dat we samen een filmpje hebben gekeken. ik vond het weer heerlijk. daarna hebben danny en ik gelunched in bay street. toen moest ik snel spullen pakken en naar het appartement toe verhuizen. daarna moest ik snel naar school omdat aileen en ik een gesprek hadden met simon. ik had nog even gekeken bij de post weer een leuk kaartje van me tante. mijn muur begint al lekker vol te raken, ik maak wel een foto voor ik alles er af haal. ons gesprek met simon was zo voorbij. daarna hadden we eigenlijk school maar ik ben niet gegaan omdat het hun laatste dag hier was. daarna zijn danny en ik nog even boodschapjes wezen doen voor het avond eten. mama en wendy hadden lekker rustig aan gedaan en kwamen rond 6 uur bij het appartement. toen had ik het eten bijna klaar dus konden eigenlijk zo aan schuiven. na het eten hebben we met z'n vieren een spelletje gedaan. toen kwam het moment dat we terug naar het hotel gingen mijn laatste spullen pakken en afscheid van mama en wendy heb genomen. danny is met mij mee gelopen naar het appartement weer omdat ik niet alleen mag lopen. ik heb net van hem afscheid hier genomen. ik vind het echt helemaal niks na een super week met hun om afscheid te nemen, het is echt moeilijk. gelukkig zie ik ze weer over 3 weken. op dit punt zakt laat maar zeggen het lood in je schoenen en wil je niet meer verder stage lopen maar wil je weer met hun terug naar nederland. we gaan nog paar weekjes vol houden en dan weer lekker thuis.

  • 31 Mei 2014 - 12:42

    Peter:

    Nou Amanda, je heb een hele leuke week gehad en lekker genoten. Afscheid nemen is nooit leuk en ik spreek uit ervaring van 33 jaar afscheid nemen maar ook elkaar weer terug zien, wat heel erg mooi is. Ja dat is het leven als je bij de Marine zit. Gelukkig went het na verloop van tijd wel een beetje.

    Geniet gewoon nog met volle teugen want dit is een ervaring voor het leven, en nemen ze je nooit meer af. Als je over een paar jaar terug denkt aan deze periode zal je zeggen 'wat hadden wij daar een leuke en onbezorgde tijd'
    Maak er nog iets mooi van want bij de pakken neerzitten is lastig en je kwelt jezelf en je medemensen ermee. Kop op...... Lets Party !!!

    Gr Peter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amanda

Buitenlandse stage, schoonheidsspecialliste op malta stage lopen bij: http://www.myoka.com/spas/MyokaLotusSpaLeMéridien/tabid/1279/language/en-US/Default.aspx 3 maandjes stage lopen

Actief sinds 27 Maart 2014
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 13984

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

de reis

Landen bezocht: