er zat van.. - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu er zat van.. - Reisverslag uit Dingli, Malta van Amanda Ekkelenkamp - WaarBenJij.nu

er zat van..

Blijf op de hoogte en volg Amanda

01 Mei 2014 | Malta, Dingli

Ik heb vandaag lekker rustig aan gedaan. Ik ging s middags naar het strand met Tim rond half 3 en ik was 4 uur weer thuis want ik had het ijs koud en voelde me weer niet zo lekker. Ik vind dat ik nu wel weer beter mag worden hoor. Ik kan geen flikker uitvoeren op een dag en als ik doe word ik er niet goed van. Ik heb toen ik thuis was lekker lang onder de douche gestaan om warm te worden. Daarna trainings broek en een trui aan getrokken. Toen heb ik eten gekookt en meestal na eten krijg ik het weer warm omdat je dan weer brandstof hebt ofzo. Maar dit keer werd alleen maar erger dus ik heb mijn deken gepakt en ben op de bank gaan liggen. Wachten tot dat Aileen thuis kwam, ze heeft zwaar dagje stage gehad dus we gaan lekker zo een filmpje kijken en proberen vroeg te gaan slapen. Vandaag was trouwens een feestdag want als ik het goed begreep is malta op 1 mei bij Europa gekomen en vandaag was het 10 jaar geleden.